Trött som faen!

Ush ja!

Har precis tvättat alla fönster i hela huset! Det är 24 stycken fönster i varierande storlek. De flesta väldigt stora. Ett par tre som är lite mindre. De tvättades även på båda sidor och då blir det ju 48 st! Jag svettades som ett djur när jag gjorde detta... Men det behövdes ju göras...

Helgen då.. Jo det var så jäla bra på Where the action is! Backyard var grymma som satan! Även hellacopters. Jag drog innan Millencolin för att sticka ut men en kompis, så det blev en sen kväll, men rolig. Det har skrivits i tidningar att det var 29.000 besökare på frihamspiren. Rekord för det stället! 

Kul som satan var det i alla fall =)
Skall upp och jobba imorn igen då. Måndagar är min lediga dag. Fast så ledigt har jag väl inte haft med allt det gnolandet med trasan =)

Men i alla fall. Ut och lev med er!