><

Mina vader är helt söndriga känns det som, fast söndriga på det sätt som är skönt för man vet att man gjort nått. Vad har jag gjort då? Jo jag har hjälpt min kompis Johanna att flytta. Hon bodde på tredje våningen i ett hus förut och flyttar in på tredje våningen i ett annat. Har burrit möbler och lådor upp och ner för trappor i två dagar. Vaderna är slut, biceps känns av, underarmar och rygg likaså.
Men det blir jädrans fint på det nya stället, som bara är några hundra meter från min lgh. Hon bodde i andra sidan stan förut, så det är gött att ha henne närmare här.

Fick ställa en av hennes soffor i min lgh också. Den får inte plats i hennes etta, så jag sa att jag kunde ha den här. Bättre än att ställa den på vinden. Den är mycket skönare än min egen soffa också och det är ett stort +.

Nu skall jag hitta på nått, eller gå över till Johanna.

Keep rocking/ HH
#1 - andrea

hihi, jag ser att du oxå använt dina kunskaper inom hemsidornas vackra värld för att förgylla din blogg :D det rockar!