Nu är man här igen

Har vart borta ett tag igen, men på sommaren känns det lite onödigt att sitta vid datorn mer än nödvändigt.
Kom hem ifrån Resö igår igen. Vi hade vår andra period och har varit där uppe i en vecka nu. Som tur var vart det mycket bättre väder denna gång. Jag har badat flera gånger och vi låg ute på en klippa och solad och badade en halv dag i alla fall. En dag var jag och syrran nere i viken och fångade småfisk. Vi gick runt i bara bikini i vattnet i flera timmar och det fick man lite färg av =)

Katten min har fått vara utekatt på resö också. Hon är ju alltid inne annars, men på landet så vill man ha dörren öppen och kunn gå in och ut hur som helst. Så nu hr hon fått vara utekatt. Hon fångade typ 4 möss och gillade att vara ute på nätterna, min lilla jägare.

Oh, jag harhu köpt en iPod också. En iPod video. 30GB minne, så det kommer att hålla ett tag. Igår lärde jag mig att lägga in videos på den. Skall låna massa skivor av farran nu medans jag är hemma som jag skall lägga in på den. Han och jag har samma musiksmak i princip. Skiljer sig väl lite ibland, men för det mesta är det samma.

Nej nu skall jag in och snacka lite med den äldre yngre brodern. Han är ju förlovad och allt. Man ser inte så mycket av honom nu på senare tid. Han följde inte med till resö, och imorn åker han till stockholm och skall va där tills helgen. Får passa på att snacka lite med honom nu...

Såå...

See Ya!!!
Puss/HH