Nu börjar man snart skolan då

Har var här hemma i Älvängen jätte länge nu ju. Känns hel fläng att man börjar om bara en vecka.
Börjar änna känna att det skall bli skönt att komma upp till Falun igen.¨

Fick idag reda på att jag får en rumskompis igen. Jag vet inte så mycket om henne förutom att hon heter Linn, skall plugga till tandhygienist, kommer från Örebro och inte har något emot katter.
Det skall nog funka fint att bo ihop hoppas jag.¨

Hör på det här då mina vänner: Jag har SLUTAT SNUSA!!! Tänka sig va! Har hållt upp sedan den 12 juli, så det är mer än en månad sedan. Duktiga jag va. De som känner mig och inte hört detta tidigare blir nog förvånade imed att jag tidigare sagt att det är helt fel tidpunkt för mig att en tänka på attt sluta. Nu när man pluggar och så. Jag förvånade mig själv faktiskt. Vaknade bara en morgon och kände att det var dags att sluta.
Och jag lyckades! Har inte haft några problem alls med att sluta.

Det var som belöning för att jag slutade snusa som jag köpte min iPod.
Jag har börjat åka skateboard igen också. Bara åka så jag tar mig fram, inte trixa och så. Men det är lurigt. Man måste hålla koll på asfalten hela tiden. Inte åka på sten, gropar och sånt. Kul Kul =)

Skall se Weeping Willows på Liseberg med pappa ikväll. Det skall bli nice. Mamma är i Barcelona med jobbet, men kommer hem imorn tror jag....

See Ya!
/HH