Sitter med mössa och vantar i soffan

Jag sitter i soffan framför tvn iförd två par sockar, varav ett par är raggsockar. Mössan är på, vantar utan fingrar, stor varm filt över mig, en kaffe kopp i handen, datorn i knät för lite extra värme och som körsbäret på toppen ligger min katt mellan datorn och mig och genererar värme. Jag fattar inte varför det är så jäla kallt här inne!! Håller på att förfrysa! Elementet är på, men det är antagligen fönstren och balkongdörren som läcker lite kyla.

Bortsett från att jag är en isbit inne så tycker jag det är mysigt när det är kallt. Hade en mysig promenad följd av min cykel till och från skolan. Solen sken när jag gick dit och på vägen hem var den påväg ner och gav ett vackert sken på de små träden. De blev alldeles bronsfärgade.

Nu skall jag kolla på tv och få upp värmen. Hoppas ni andra där ute är lite varmare än jag =)

Pöss/HH
#1 - Mia

Tjingeling pinglan!