En Älg i grannens trädgård =)

För någon timme sedan så blev jag klar med Flash animationerna til Projektarbetet. Så himla gött! Lade till ljud som sista grejen. Känns super att vara klar med dem.

Var och handlade med mamma för en stund sedan och när vi kom hem och parkerade såg jag att det stod en älg rakt framför oss i grannes trädgård och mummsade på trädgrenar. Jag blev jätte förvånad för det är inte vad man är van att se där direkt. Och även fast det var en kalv så var den stor som en koloss! Helt orädd var den också, för den bara lunkade runt och mummsade. Fantastiskt egentligen.

Imoron åker jag hem till Falun igen. Massa att packa ner med julklappar och sånt. Får lämna kvar det som jag inte behöver direkt så pappa kan ta med när han kommer och häsar på i februari.
Det ryktas om att det kan bli busväder på vägarna uppåt imorn. Det är ju inte det bästa om vi skall köra bil i sex timmar.
Hoppas det inte blir värsta väder i alla fall...

Nu skall jag käka lunch eller nått..

Pöss&kram /HH