X-Men

Dagen började med att jag ringde brorsan Adam som fyllde 16 idag. Sedan gjorde jag mig i ordning för att gå till skolan där vi skulle ha seminarie. Det gick bra.
Sedan cyklade jag hem och tog det lite  lugnt inna Johanna plocka upp mig för att vi skulle åka till Kupolen och shoppa. Var jätte inställd på att shoppa.
Besviken blev jag då när jag i affär efter affär inte hittade något som klickade med mig. När vi gått igenom det vi ville gick vi in på Rocks och bara kolla. Där hittade jag X-Men 1,2 och tre på DVD. Vart jag ju bara tvungen att köpa.

Jag älskar X-Men filmerna. Tycker de är bra och coola. Sedan gör det ju inget att Hugh Jackman som Wolverine är grymt snygg också ;)
Så nu har jag kollat på X-3: The last stand. De andra såg jag för ett par veckor sedan på tv och de kan jag nästan utantill. Nu vill jag kunna flyga, läka mig själv, gå genom väggar, läsa tankar och allt möjligt... fast jag borde nog gå och lägga mig. Får prova på att flyga och allt sånt imorn =)

Natt, natt/ HannaH