Naan bröd

Jag skulle nästan kunna starta en sekt som dyrkar naan bröd. Det är så fruktansvärt gott!
Jag hade köpt sånt som man bara skall värma på i ugnen några minuter.
Jesus alltså! jag vet inte vad jag skall säga!
Satte mig ner och bröt av en bit och åt. Alla smakerna.. Mmmm.. det finns inte ord!!

Och Har det snöat idag eller har det snöat! !!
Jag älskar när det snöar så mig kunde man se hoppandes runt i lägenheten och trycka mig mot balkongdörren för att se så mycket av snön som möjligt. Tog en prominix till Jo och lånade böcker.
Sedan på kvällen gick jag och roomie en promenad runt sjöarna. Kastade oss bakåt ner i snön ett par gånger.
Det har säkert kommit uppåt tre decimeter.
Iiih!

Oh jag har fixat mig själv en praktikplats också!! På en reklambyrå i Göteborg =) Lycklig är jag. Det var på den platsen där jag allra helst ville. Han är så trevlig han jag har haft kontakt med. Det skall bli spännande =)

25 dagar kvar till jul då.. Och 26 dagar kvar till min dag =)
Längtar. Fast först och främst skall Adventsljusstaken upp. Det skall bli underbart! verkligen Wonder über underbart!!!

Nu skall jag äta chokladbollar

See Ya! HH