Önskelista måste skrivas

Mhmm.. En önskelista är vad de hemmifrån kräver att jag skapar.
De senaste året (åren?) har jag gjort en önskelista med bilder. Det är bra för då är det ingen tvekan om vilken produkt det är de skall leta efter. Jag skriver produktens namn, pris och inköpsställe.
Denna lista underlättar det när mormor och farmor skall köpa presenter.

Jag behöver ju i princip skriva en halv novell när jag skriver önskelista. Det är mamma o pappa, farmor o farfar och mormor som vill ha nerskrivet och det skall täcka både 24:e och 25:e december. Med andra ord julafton och Min födelsedag. Julklappar och presenter.
Jag har i alla fall kommit på ganska mycket att önska mig. Alldeles nyss kom jag på att jag kan önska mig en Adidas hood tröja.. Jag har en redan och jag älskar den så nu önskar jag mig en i annan färg. Grå med röda ränder och märke. Nice =)
En annan grej som jag önskar mig utan att jag vet vad det är så är det schackrutiga saker. Jag älskar schackrutigt!! Det här har jag som är schackrutigt:
2 par vans
Nyckelband
armband
tatuering.. hehe
sen var det nog inget annat...
Schackrutiga saker önskar jag mig =)


Helgen har vait nice i alla fall. Takida konserten i fredags var bra. Förbanden var riktigt bra. Kiss and tell och Plan Three.
Var mycket folk och brev rejäla bråk några gånger och folk var fulla och vinglade runt med glas i handen. Så jag fick ett slag på armen, cider över halva mig och några stämplingar och smalbenssparkar.
Men det hör änna till.

På lördagen gick jag upp kl 8.00 (jag somnade vid 4) Då klädde jag mig och promenixade bort till Jo där vi hoppa in i bilen och hämta Ido. Sedan bar det av emot Gävle. Grymt vackert väder vart det. Snö som såg ut som rakskum, klarblå himmel och solsken.
I Gävle gick vi runt i Gallerian i centrum och lite affärer ute på stan. Alla fick hittat sig något så de var nöjda.
Ja fick köpt mig ett par snowboard boots! Det var välbehövt då jag åkt med ett par som är för små i flera år. Jag har stepp in bindningar på min bräda nu, och sådanna boots säljs inte i vanlig affär. Har tänkt länge på att uppgradera mina prylar, men det har aldrig blivit av. Men äntligen nu har jag börjat!!! Glad.
Köpte linnen och en flarra vin ock.
Väl hemma satt ja, Jo och roomie och umgicks. Jo lånade min dator en stund och vi smuttade vin.
Jag blev pinsamt lullig då jag under dagen ätit dåligt..

Nej nu skall jag ta och uppgradera min önskelista..
Until next time....

See Ya! HH
#1 - andrea

haha, pinsamt lullig. otroligt roligt ordval. det är nog så man ska kalla det. jag har saknat ord för det där stadiet när man inte riktigt vill kalla sig berusad men mest är glad och lite fnittrig :)

#2 - Anonym

Hahah.. ja men det var verkligen så ja kände mig..