Ja, jag gillar converse

Mmm.. De som känner mig vet att jag Älskar Converse skor. Jag har under åren samlat på mig ett antal. Och idag blev det ytterligare ett par. Jätte fina svarta med beige och rött i rutmönster. det är svart gummi och så.  Nu finns det åtta par converse i min samling. Men, för att försvara mig själv kan jag säga att jag bara köpt två par av dem för fullt pris. Två par har jag fått av folk som växt ur dem, ett par fick jag när jag var i USA, ett par är köpta i Danmark billigt, ett par köpte jag på rea i Göteborg och ett par på Lager 157 idag.. Så jag har samlat ihop dem för en rimmlig summa =) Nej Converse är vekligen något av det absolut skönaste att gå i. Passar min for precis perfekt. Tur att det passar min stil ock då ;)

Här är ett ihopklipp jag gjort av mina Converse. Ett par fattas dock. Ett par röda i mocka jag köpte i Danmark.


image88
See Ya!
/HH