Varför bloggar man?

Ja det är ju en fråga. Man kan ju verkligen fråga sig det när det gäller mig. Jag är inte jätte bra på att skriva ofta, men det kommer ett inläggdå och då.
Det är i alla fall därför jag har en blogg. För att kunna skriva av mig då och då. Jag bryr mig inte direkt om ifall någon läser, utan jag har den lite som en dagbok. Fast utan allt hemligt...
Det är bara kul att skriva tycker jag.

Jag längtar till måndag el. tisdag. Jag har beställt saker från cdon nämligen. En DVD, ett Ps2 spel, en fjällkontroll till Ps2 och ett fodral till iPod. Nu vill jag bara att det skall komma! Alltid lika kul när man beställt något, fast det känns alltid som det tar sådann himla tid att få det.

Var och spelade poker med tjejgänget i fredags. Jag blev stolt över mig själv för jag vågade gå in i spel och "betta". Jag är så himla fjantig med att spela med mina saker. Det handlade inte ens om pengar egentligen, utan bara att det är mitt! Jag vet inte, men sådann är jag. Men nu klarade jag av att spela med mina chip =)
Det var jäkligt trevligt i alla fall, så det kommer nog hända fler gånger.

See ya!
/HH