Someday over the rainbow..

Nu är allt julstök över och jag har hunnit med att bli ett år rikare och haft en släng av influensan. Mitt i all julförberedelse. Inte illa pinkat.
Som sagt, julen är över och den var lika underbar i år som alla tidigare år.
Jag firade den hemma med familjen, mormor, och farmor och farfar. Linus var hemma hos sin familj, men vi möttes hemma på kvällen.
Min födelsedag firades hemma hos mormor där det var en hel del folk. Jag och linus pallade inte allt prat riktigt så vi satt i köket och läste i min nya kokbok.
Okej, favoriterna efter julen då, och nu menar jag i present väg.
Min underbart god doftande Body Creme och dusch creme från body shop med lukten moringa, av Linus
Posca pennor av Farmor och Farfar =) Nu skall det målas, Testat dem i dag och åstakom en tavla.
Oh det bästa sist, Min Lambretta klocka! Me like!

Nu skall jag snart dra mig till kojs. Upp och jobba imorn. Sedan är jag ledig över nyår. Sköönt!


      

So long!
HH