a strange feeling

nu är projektdokumentet inskickat. vi gjorde klart et i skolan i dag och skickade in det. imorn blir det att kolla på broschyren och power pointen. sedan skall det väl vara klart.

det är inte länge tills jag flyttar nu. inte länge alls. det känns lite läskigt ibland när jag kommer på att tänka på det. här uppe är min trygghet, min rutin och vardag. allt det kommer att förändras till helgen. jag ser fram emot det samtidigt som jag skräms lite av det.
det är mycket kvar att göra i lägenheten. idag har jag i alla fall slängt massa pappers skräp och glas.

en mumma man:

image211

sean penn! det är svårt att hitta en bild på honom där han är så äckligt jävla snygg som han är på film. han är en sådan person som inte "fastnar" på bild. han är snygg som få när man kan se hans mimspel och hans blickar. då får han knän att darra.. mumma!

so long!
HH