boom chacka lack

jag har en knäpp katt. det är bara att konstatera.
i helgen var mamma och pappa borta och alla mina syskon var ute på sitt och då var det mitt ansvar att gå ut med hunden. som jag nämnt tidigare så följer katten med mig på promenad. så skedde även i helgen. bara det att det började regna, och de flesta katter tycker inte om vatten. det gör verkligen inte starbucks. så vi sprang hem och torkade av oss. då blev katten knäpp. hon var på hunden och började gosa och slicka henne i örat. hunden blev lagom road av det hela.

nyss var vi ute och gick igen och då hamnade hon i bråk med en katt som var två gånger så stor och hane. men hon är tuff hon.

jag fick inte det där jobbet jag sökte. små tråkigt, men som jag se det var detta en uplevelse som gör mig en erfarenhet rikare och lite självförtroende inför nästa gång.
nu är jag inne på det där med att dra till staterna och jobba som aupair.

har varit på sommarstället över midsommar med familjen och mina bröders flickvänner. vi har haft det göttans. spelat spel och sånt. inte världens bästa väder, men det funka. badade gjorde vi. i iskallt vatten.

 

kolla vad söta de är =)

so long!
HH