the higher the flight

inte mycket har hänt sedan sist.
jo farsan, brorsan och jag var och såg Mustasch på liseberg. det var nice. det var gitarristen hannes sista spelning med bandet så de östa på. liseberg har väl inte direkt bästa ljudet, men det lät bra ändå.

jag älskar mina nya shorts. har dem typ jämt på mig. snitsat upp dem med ett rött flätat skärp i bomull. me like.
köpte den där väskan jag pratade om också. fast inte i svart utan i rutigt. den var på rea på stadium xxl i sisjön.
sedan har jag fått talat om för mig att jag inte ser helt mongo ut i keps, något jag haft en föreställning om. så jag kanske tar och införskaffar mig en keps.

vi i vår familj har börjat med en cuest eller vad man skall säga. det var brorsans tjej som berättade om den. man skall kolla på registreringsnumret på bilar och räkna dem i ordning. man börjar alltså på 001 och sedan 002´, 003 och så vidare. bokstäverna spelar ingen roll, utan bara nummren. och man måste se dem i ordning. man kan inte fuska och se 003, 002, 004.. utan i ordning. jag skall se 009. det är ganska kul faktiskt. nått att sysselsätta sig med när man åker långt.. haha


*min nya väska  *ralf i mustasch. inte bild från spelningen på liseberg eller mitt foto, men nice

so long!
HH