one year can be so short

idag fyller min bror adam 17 år. känns helt knäppt.. min lilla lillebror blev 17. jag har sagt det förr, men vad tiden går snabbt.
vi satt och kollade på kort förut från förr och jag kommer ihåg nästan varje kort. vad som hände innan blixten brann av och vad som hände bakom kameran. det känns som om det var igår.

idag är det hur fint väder som helst och riktigt underbart. synd att man mår lite dåligt bara av att det är en viss tid i månaden. alltid lika jobbigt.
men det är fint väder som sagt. =)

mormor, farmor och farfar är här på kalas.
skönt att jag kan åka med mormor hem så att jag slipper åka buss. det är så segt att åka tre bussar om jag skall hem dit. så det är skönt att få åka bil.

vad har annars hänt i helgen. jag och päsonen var inne i stan igår och köpte present åt adam. jag köpte även en retro radio till mamma som hon nu har i köket. den är ascool och riktigt bra ljud faktiskt.
sedan hade adam finmiddag med ett gäng killar här igår. det var väldans massa killar.
de kollade på tv och spelade guitar hero. jag somnade framför datorn i min säng.. hahah.. sicken en man blivit. håller på att somna i soffan vid tio halv elva på helgen. man har gått och blivit vuxen.. hahha...

nu till påskhelgen blir det en sväng upp till falun för storstädning och att hämta hem de sista prylarna. antingen blir det på torsdagen eller lördagen. får se. men det blir nog tyvärr bara över dagen.
men girls: ni som är där uppe och vet vilka ni är (typ jo, och tess) ni får gärna komma förbi och hälsa.. vi kanske kan ta en kaffe eller nått?

so long
HH