we don't celebrate sundays

jag har gått och skaffat mig ett jobb! var på intervju i fredags och han sade att han skulle höra av sig i veckan. vilket blev idag. det roliga var att han ringde precis när jag och mamma pratade om det i bilen och jag sade att det vore så himla gött om jag kunde få det. då ringde han. och jag fick det =)

åkte longbräda ner till alafors där mamma plockade upp mig och så åkte vi och handla. brorsan tar studenten imorn och jag hjälper till med förberedelser. är lite av en buttler/hemmafru/assisten/nått.

missen mår bättre idag. hon kan gå mycket bättre och kan nu hoppa upp på saker. igår kunde hon inte hoppa upp på diskbänken där maten står så jag fick ställa en stol hon kunde mellanhoppa på. hon luktar gott nu också, för hon har ett halsband som luktar citron, eller som en speciell blomma som vi hade på vårt sommarställe förr. det skall hindra att hon får fästingar.

so long
HH