It's just the way we feel

Argh! Ja har ju dragit på mig en muskelinflammation och den vill inte ge med sig. Det suger ap ba**e!
Så ja har varit hemma från jobbet nu i veckan. Fått fixat lite hemma i vår lya och plockat bland våra saker. Satt upp två ljusslingor som är väldans mysbelysning. Me like!

Ja har även konstruerat en bakgrundsbild med massa amå söta favotit bilder av de übersöta figurerna Pon and Zi. Ni som känner mig vet att jag brukar sitta och pilla med bilder hemma på datorn. Nu är det så att jag har ny dator och därför inga särskillda program att pilla fram en bild i. Så vad jag fick använda mig av var gammla hederliga Paint.  Ja det funkade det med. kan ju inte göra det flashigaste sakerna  direkt, men man kan komma långt med att klippa och klistra. Döm av resultatet:



Nu skall ja skära till lite kycklingfilé och steka på den när min sambo kommer hem!

So Long!
/HH
#1 - Brorsan

Tack syrran! Hehe ja dom är riktigt bra, ja jag kom på att jag glömde den när jag satt på bussen idag... den är riktigt bra! Ha det bra och kram sis!