Semestern snart över för denna gången

Vart lite dåligt med uppdatering det sista.
Har inte haft någon direkt skrivlust.

Igår vart vi in till Göteborg jag och Linus.
Vi landade i staden och tog oss en burgare.
Sedan skulle Linus ta pendeln till Lerum, så jag följde honom till tåget.
Han skulle träffa folk angående utbildningen.

När han klivit på så var jag själv i stan, redo för shopping.
Först blev det ett skissblock på in-Ex.
Måste ha nått att måla på med dem nya Posca pennorna ju.
Sedan blev det tre par underbyxor på Kappahl.
Förvånade mig själv genom att köpa ett par sexiga trosor.
Spetshipsters. Linus blev väldans glad och ville att jag skulle manekänga. Hihi.
Inte för att jag har osexiga underbyxor annars. Nej dessa var bara lite extra sexiga.
Sådanna man kan ha när man inte är i en viss period i månaden.

Efter det blev det två cardigans och två linnen med brottarrygg. Äntligen har jag hittat dem som försvann från Gina Tricot.
De finns på Cubus nu. Blev ett rosa och ett ljusgrått. Cardigans i mörklila och ljusblått.
Ettt kortetui hittade jag på Guldfynd, rökelser på Indiska.
Kattmat och en gratis plåtburk på Femmans zoo.

Blev ett antal timmar vandrandes runt i stan.
Var himla skönt att komma hem sedan och mysa ner sig i soffan och se nya Punisher, war zone.
Den var änna ganska grov, men helt ok action.

Idag har jag betalat räkningar och skall strax antingen skissa i mitt nya block, eller läsa i min bok.
En lite konstig, men intressant bok.
Liseys berättelse av Stephen King.

Får se vad dagen har i sin famn idag.

So Long!
#1 - Madde

Yeaaahhhj, snart ses vi igen!! JIPPI!!

#2 - Hannah

Hihi.

Ja det gör vi =)