Today is the last day

Imorn är det dags för jobb igen.
Känns helt ok i med att jag vet att jag får vara kvar ett tag till.

Så idag har vi gjort en del.

Först var det tvättid mellan 08.00-12.00.
Då passade vi även på att styra upp dagen med telefonsamtal, skisser, sms och så.

Bror Anton hämtade oss och vi stack iväg och graffade.
jag målade jag med, det var kul.

Ursäkta att jag är kort i ton, men dessa två bänkar kom just innanför dörren med Anton och papa.

 

Så dem skall jag montera nu så att vi kan ställa akvarier och terrarier på dem.
Återkommer med bilder på det hela.

Have a nice sunday bloody sunday.

So Long!
#1 - Madde

Yeaaaj, vi ses imorgon. Sweet!



Och ditt förra inlägg har jag varken kommenterat eller kollat närmare på för jag tycker det är läskigt med spindlar.



KRAM

#2 - Hannah

Ingen fara, det behöver du inte. Förstår att de kan vara läskiga.