Felmeddelande

Jag ligger fortfarande farligt nära gränsen till felmeddelandet Error:Overload.
Tyvärr.
Jag fick hem de där byxorna jag väntade på, men de va så stora att de ramlade av. Bytte dem mot mindre storlek och la till ett par.
Spindeln vi beställt vet vi än inte om den skickas idag. Beror på vädret både i Danmark och här.
Håller utkik efter mail.

Fick skiss på tatueringen. De såg inte alls ut som jag tänkt mig.
Skickat in synpunkter på vad jag vill ha ändrat. Väntar med spänning på något slags svar.

Vi skall fortfarande flytta hem på Söndag.
Fredag blir inte riktigt lika mycket ärenden. Bara banken och posten.. Tror jag.
Sen hem.

Jag har kommit på en symbolik (jag tror man kan kalla den det) För hur en hjärna funkar.

Tänk dig ett garnnystan.

Se där ja.. Ser ju nästan ut som en hjärna. Ibland kan en tråd lossna ur nystanet och ringla sig iväg åt något okänt håll. Den tråden är lätt att snubbla på och få styr på innan du får tillbaks den i nystanet. Du kanske får in den igen, men den har fått en knut du inte kan få upp.. Och det kanske blev lite slitet.
Så funkar iallafall min hjärna. Tråden är en tanke.
Tanken kan man snubbla över och ha svårt att få undan. Blir det en knut kommer den tanken alltid finnas där.
God som Ond knut. Kanske har man en massa goda knutar inne i nystanet.
Tankar har i alla fall lätt att ringla iväg. Så har även garntrådar..

So Long!
/HH