En dag över, några kvar

Idag efter jobbet va vi och shoppade med mama.
Först åkte vi till Kungälvs Tyglager där jag köpte två plastad frotté bitar.
En till att ha i sängen under överkastet och en till att ha i soffan.
Så om en katt får för sig att kissa där nu så är det bara att tvätta frottén + överkast/filt.
Istället för att tvätta alla sängkläder.
Efter det åkte vi till Zoo kompaniet, ÖB och Göteborgs orienthus.
På Zoo affärn hittade vi inget direkt. Ett paket torv.
På orienthuset köpte jag Dettol som jag letat efter.
Ett medel som tar bort kisslukt och man kan tvätta lite överallt med det.
Dödar bakterier och lukt, ett medel jag tror jag kommer att använda en massa!!
Bidde glad när jag hittade det.
På ÖB köpte vi en tunnel till katterna.
Strumpan gillade den =)

Imorn blir det lite kortare jobbdag och kanske en liten sväng påVikingamarknaden.
På kvällen är det U2 som gäller.
Me like!
Kommer bli en upplevelse utöver det vanliga.
Lördagen är som sagt kalas dag.
Så det blir nog dåligt med uppdatering fram till söndag då jag kommer ha  fullt upp.
Hoppas på att kunna posta bilder på kissarna då.
Om de nu håller sig synliga.

So Long!