Sweet sweet summer

Nu regnas det igen ute.

Mig gör det inget, men herre min get vad alla tycker om att klaga på regnet.

Det skall vara sol när det är sommar, det här är värsta sommaren ever, vädermässigt.

Ja så låter det.

Jag gillar regnet. För då är det tillåtet att ha mössa på sig. Utan att folk glor på en som om jag vore nått så totalt olikt nått de någonsin sett förut.

Sedan tycker jag om att komma hem efter att ha cyklat i regnet.

Ta av sig de blöta kläderna och torka håret.

Sedan klä sig i nått varmt och mysigt.

Så mig gör det inget att det regnar. Tycker att det är mysigt.


Idag kommer vi avgöra ifall vi skall ha de där tre små kattungarna hos oss.

Vi skall ställa frågor och läsa kontrakt. Sedan måste vi tänka på våra två befintliga katter. Strumpan har börjat bli mycket mysigare och det är dumt att förstöra det genom att ha tre små besökare ett tag.

Det vi måste veta är att de inte kommer att behöva stanna allt för länge.

Beslutet kommer att ta sin tid tror jag.

Men ack så söta det är, och det hade vart otroligt mysigt att ha dem hos oss.

Men som sagt. Vi måste tänka på strumpen.


Jag hoppas att vårt paket kommer snart.

Beställde varsitt par skor.

Med god rea så bidde det ett himla bra pris.

Skejt skor till herrn och gula ninja skor till frun.

Me like!


En annan positiv sak med regn är att man får med gott samvete kolla på film!

Det senaste har vi sett en hel del bra saker.

Bland annat:

Push

Motstånd

Pride and Glory (sådär bra)

Resan till jordens medelpunkt (med 3D glajjor, Oh så nördiga vi kände oss)

Swing Vote

The International

(Klicka på filmnamnet för att läsa om filmen)


Ja det blir en hel del film hemma hos oss.

Vi är herr och fru filmnördar =)


So Long!