Hannah bloggar från telefonen


Varför gör jag det då?
Jo för att teknik helvetet vill ju för fan inte jävlarimej funka!'

Precis när jag suttit och jobbat ett tag och kommit underfund med att det här kommer jag få göra x antal timmar framöver så hänger sig nått jäkla fanskap som ingår under kategorin teknik.
Om det är internethelvetet, datorfan eller inloggningsjävulskapet, det kan jag inte svara på.
Provat att starta om allt, dra ur sladdar, logga in, logga ut.
Ja tro mig när jag säger att jag provat allt.
Och hur tror ni jag känner mig nu?

Jo jag känner mig irriterad, tålamodet har flugit till nått trevligare ställe och jag känner mig som en svikare som inte kan göra det jag ska. Jobbet kan ju inte bli klart.

Jag har provat på vår andra dator här hemma också.
helt åt helvete är det.
Och mitt i allat detta så funkar internet på min telefon.
Blev tvunget att skriva av mig.

Nu ska jag äta nått sött, vandra runt i lägenheten och svära båds tyst och högt för mig själv.,
Katterna kommer tro att matte blivit galen.
Fast de är nog vana.
Matte kan vara lite konstig ibland.
Men vad jag absolut skall göra.
Jag skall banne mig försöka få igång teknikjävulskapet!
Om det så blir det sista jag gör....


So long..