Jag väntar, och väntar, och väntar..

Det har fortfarande inte hänt ett enda litet dugg på leveranser sidan.
Junkyard behandlar min order.
Från El Giganten har jag inte fått ett mail än.
Snart börjar jag bli frustrerad.
Manin av att kolla min mail hela tiden kan kännas jobbig vissa stunder.
Särskillt när det inte hänt ett dugg..

Fick köpt skor inne i stan i helgen iaf.
Ett par svarta Kawasaki blev det =)
Vi köpte även taveldukar.
Fyra 10x10 cm och två 20x20.
De små tavlorna tänkte vi göra ett gemensamt projekt av.
En bokstav på varje, två bokstäver var.
Och bokstäverna är L, O, V och E.
Sedan sätter vi upp dem tillsammans. Kan bli as fint!

Köpte även en kaffeburk och en slev.
En lyckad dag.
Satt hemma med grannen och hans kompis och sjöng med i Singing bee och kolla på Robinson.

Idag köps det två nya terrarier så att de två storspindlarna kan få varsitt hus istället.
Känns lite halvdant med lösningen vi har nu.
Blir handling av mat idag också.

Men hjälp vad jag vill ha leveranser!
Gärna nu!
Men en gång!
Nu eller med en gång!

So Long!
/HH