Bilder på ring och mysljus

Har precis varit nere och hämtat tvätten.
Skönt att få det avklarat.
Igår låg jag hemma hela dagen och sov, halvsov och var halvdöd.
Kan ju ärligt säga att det är sällan jag sover på dagen, inte ens när jag är sjuk.
Men det gjorde jag igår. Sov från klockan 10 till klockan 15. Sedan segade jag framför tvn när Linus var hos sina föräldrar på middag. Halsont och ont i hela huvudet hade jag. Var inte kul alls.
Det är bättre idag, men halsen krånglar fortfarande litem, så sjal har jag runt halsen.

Har lovat att lägga ut bild på våra ringar.
Här kommer min ring i alla fall. Linus har på sig sin och han är inne i stan nu, så det fick bli bara min den här gången.


Nu är det första advent!
Bara fyra veckor kvar till jul och till min födelsedag!
Satte upp adventsljusstakar igår och vår härliga nyinköpta ljusblomkvist eller vad man skall kalla den.
Såhär ser den ut när den lyser.



På fredag är jag ledig och kommer då att sätta mig på ett tåg upp till Falun och spendera helgen med mina härliga girls som jag hängde med när jag bodde där.
Måste sätta igång ordentligt med att köpa julklappar också.
Har kvar att köpa till mina syskon och någon extra grej till Linus.

Nu skall jag kika runt på nätet efter julklappar.

So Long!