Mätt husmor

Transformers - Revenge of the fallen var jättebra tycker jag.
I klass med första filmen enligt mig. Synd dock att den braiga musiken inte var med lika mycket.

Idag har det vart ganska hektiskt på jobbet.
Massa att göra.
Regnade som bara den både dit och hem också.
Sedan har mina adidas byxor jag cyklar i spruckit i grenen. Slitits så att det spruckit, men jag har haft dem i ca åtta år och använt dem flitigt, så jag tycker att de har hållt bra.
Det får bli att kolla efter nya.

Hemma så varvade jag ner en stund och lagade sedan ris och lax till middag.
Diskade efter det och nu sitter jag och chillar.
Jag är en riktig husmor.
Fixar och donar på morgonen med att bädda, diska, ge katterna mat, tömma toorna m.m.
På kvällen fixar jag med mat, disk, djur och en del annat.

Imorn fyller min käre far år och då skall vi hem till dem och äta middag och tårta.
Det skall bli mysigt.

So Long!