Trött som en bäver

Lång vecka som nu strax är slut.
Handlade på apoteket i måndags.
Kalas för pappa i tisdags.
Föreläsning av Fredrik Sträng i onsdags, även köp av träningsbyxor, baklampa och kollade på färg.
Köp av lite mar på torsdagen.
Torg event och mathandling på fredagen.
Allt detta resulterade i att jag somnade kl 20.00 igår.
Klubbad som en säl.
Torg eventet idag med jobbet var himla kul.
Vi fick in massa nomineringar till föreningar för sponsorpengar och vi hade trevligt.
Lite kallt mot slutet, men i övrigt helt ok.

Sitter hemma nu och käkar lite nötter och längar tills Linus kommer hem från middagen har är på med jobbet.
Mitt vänsteröga håller på med konstigheter idag.
Det gör ont i ögongloben och jag kan inte titta åt sidorna utan att det smärtar och jag mår illa.
Så jag får vända hela huvudet vilket gör att folk tror att jag har ont i nacken. Det ser nog ut så.
Nu skall jag slötitta på tv.

So Long!