Redan tisdagskväll?!

Ja herre gud.
Dagarna bara springer förbi. Läskigt fort går det.

Igår (Måndag) så började Linus att jobba som lärling.
Han skall vara på jobbet klockan 06,30.
Han har varit så snäll och följt mig ut till cykeln varje dag fast han vart hemma.
Så jag är ju inte sämre jag.
Klockan var ställd på 05,30 och då gick vi upp.
Drack kaffe, fixade och donade.
Cyklade hemmifrån vid 06,15.
Sa hejdå där våra vägar skiljdes åt.
Jag var på jobbet 06,40.
Liite tidigt kanske, men vad gör man inte för sin andra hälft =)
Sen kom jag på att vi skulle jobba över.
Det slutade med att det belv en jobbdag på 13+ timmar.
Var relativt trött när jag kom hem.
Ögonen gick i kors och det kändes som om de var fyllda med grus.
Strumpan ville gos när jag väl höll på att somna, så det slutade med att jag fick klappa henne en bra stund.
För om jag slutade bet hon mig i näsan.

Idag cyklade jag inte med Linus.
Satt och läste en timme i soffan innan jag cyklade.

På fredag skall jag till optikern.
Det skall bli spännande.

Nu skall jag förbereda mat.

So Long!