Multi

Jobba en hel lång dag med en ond axel och infektion vid sidan av nageln på vänster pekfinger (himla dumt ställe då jag använder det fingret hela tiden när jag klickar på tangentbordet på jobbet)
Pumpa däcket och cykla fort som bara den hem i megamotvinden för att hinna hem till tvätt tiden.
Skruva av framdäcket på cykeln när jag kommer hem.
Upp till lägenheten och dra av mig de kläder jag har på mig, på med myskläder.
Ner med all tvätt i påsarna.
Fram med tvättmedel.
Ner till tvättstugan.
Börja baka kladdkaka för att äggen går ut idag.
Duscha för att sedan kunna hänga kläder i duschen.
Byta slang på däcket.
Pumpa upp det.
Diska.
Ta ut kladdkakan.
Plocka undan lite allt möjligt.
Sätta mig vid datorn för att skriva detta.

Pust.
Nu skall jag bara laga mat också.
Och diska efter det.
Akvariet behöver lite mer vatten också för pumpen låter och har sig.

Efter det tänker jag inte göra många mer knop.
Tror jag deligerar uppgiften att diska till Linus.
Det tycker jag att jag kan göra med gott samvete.

So Long!