Stängt pga sjukdom

Jag har dragit på mig en riktigt klassisk förkylning.
Huvudet bankar, näsan är igentäpt och rinner.
Jag är hes och har ont i halsen.
Öronen värker och jag nyser hela tiden.
Det är inte kul. Jag hatar att känna mig såhär svag.

Gick hem från jobbet vid två tiden i tisdags och har vart hemma sedan dess.
Orkar knappt göra annat än att kika på tv, snyta mig, dricka vatten och äta halstabletter.
Hoppas att det går över snart då vi skall åka till Kristianstad på lördag och gå på reptilmässa.
Känner verkligen inte för att snora och nysa då.

Har i alla fall slängt ihop mjölk och pulver för chokladpudding.
Det tror jag kommer vara gott för halsen och själen.

Nu måste jag lägga mig ner igen..
Pust*

So Long!
#1 - Madde

Stackare!! Krya på dig Hannah, vi saknar dig!

KRAM

#2 - Tessan

Krya på dig pinglan!