Day 11 – Your siblings

Mina syskon, ja vad skall jag säga om dem. Jag älskar dem!

Jag är äldst av fyra barn.
Efter mig kommer Anton. Han är 22 år och är just i denna stund mellan jobb. Han har sökt jobb och plugg uppe i Luleå där hans tjej bor och pluggar. Anton är trummis i bandet Kings Avenue som jag tidigare nämnt här och han är ruggigt duktig om jag får säga det själv. Den enda av mina syskon som likt mig är tatuerad, två gånger.
Anton är duktigt på att måla och på andra kreativa saker. Egentligen är han ganska känslig och väldigt rolig.
Han är lång och smal som en sticka, tror han ärvt det ifrån morfar.

Efter Anton kommer Adam. Han är 19 år och bor hemma på helgerna, men i veckorna jobbar han på byggen i Norge. Adam är egentligen väldigt smart och duktigt, men kanske lite åt det lata hållet. I alla fall när det gäller plugg. Sedan är han en jäkel på typ alla sporter. Han har sån kroppskontroll den killen. Vill han någonting fixar han det. En riktigt MacGyver. Han har nyss byggt en säng som han såg på Äntligen hemma och den tar upp hela hans rum. Adam behöver jobba med något kroppsarbete, annars blir han uttråkad.

Efter Adam kommer Linnea. Vår lillasyster som är 17 år. Hon går fortfarande i gymnasiet, men slutar till nästa sommar. Ett litet yrväder, som likt Anton är lång och smal som en sticka. Killmagnet som älskar att hänga med sina tjejkompisar. Linnea är ganska virrig och säger ofta roliga saker. Vi brukar reta henne för att hon inte kan tänka logiskt alls, men vi älskar henne ändå. Min enda syster, vi har inte haft så mycket gemensamt då det är några år mellan oss, men jag tror att vi kommer att komma närmare varandra mer och mer.

Jag är stolt över att vara storasyster åt mina älskade syskon.

So Long!