Snorkråka

Ja då har man gått och snappat upp lite virus någon stans.
Inget datorvirus som tur var!
Men ett kroppsvirus som får min hjärna att kännas som gelegrodor och näsan rinner, brinner och piper.
Stel som en träsoffa är jag också.
Tror att det är min kära lilla mor eller lilla syster som smittat mig då de själva har haft bassilusker.

Är därför hemma idag och jag gör inte många knop. Sitter och kollar på tv och surfar på nätet.
Dessutom försöker jag få den informationen jag fick på fotokursen att bli kunskap i min snorfyllda hjärna.
Nått tror jag att jag snappat upp och kan ha användning för.

Sitter och kikar igenom mina bilder och särskillt dem jag gillar mest.
Vad jag gör är att jag läser informationen om slutartid, ISO och bländartal på dem så att jag kan ha det i bakhuvudet när jag skall ta en liknande bild.

Här är i alla fall två jag tagit det senaste som jag gillar.




Nu skall jag snora lite mer och ta det ännu lugnare.

So Long!