Jag är dålig

Ja just nu är jag det i alla fall.
Jag ligger hemma och är sjuk.
Det kan vara körtelfeber.
Har i alla fall feber, ont i huvudet och svullen körtel i armhålan.
Höger armhåla, det gör det inte lätt att utföra vardagliga sysslor, inte heller är det lätt att sova.
Sedan är jag dålig på att blogga också.

Istället sitter jag framför tvn med huvudet klistrat mot ryggstödet, det gör ont och svartnar för ögonen om jag rör huvudet för hastigt.
Ni kan ju tänka er hur rolig jag ser ut när jag skriver detta då.
Höger arm klistrad mot sidan och huvudet klistrat mot ryggstödet på soffan.

Jaja. Hoppas på att jag mår bättre snart.
Tycker inte om att knapra värktabletter och må liiite bättre.
Då vet man ju hur dåligt man hade mått utan dem när man knaprat i sig två.

Nu skall jag ta en tallrik müssli.

So Long!
#1 - Robin hood.

Jätte fin blogg!

#2 - Madde

Stumpan! Krya på dig! Jag vill se ditt söta ansikte här SNART! Saknar dig! KRAM

#3 - Hannah

Tack Robin hood!



Tack sötaste Madde! Jag är tillbaks på måndag. Ha en jättefin helg! Kram!

#4 - Madde

Åh, jag hoppas VERKLIGEN du är tillbaka på måndag! VÄRLDENS STÖRSTA KRAM!