Day 02 – Your first love

 

Min första kärlek var min jämnåriga kusin Victor.

Vi sa att när vi var vuxna och hade barn så skulle vi åka till Island med dem.

Ingen aning varför vi ville just till Island, men jag antar att det var för att vi gillade snö och att vi trodde att hela Island var fyllt av snö jämt.

Sedan hade jag en crush på J-O Waldner när jag var typ 4 år också. Jag sa att om bara Victor hade vart lika snygg som honom så hade det vart perfekt. Detta sa jag alltså till mina farföräldrar.

Don´t ask me why.

 

 

Annars är det vinter nu tycker jag.

Snöar mest hela tiden.

I helgen var vi på middag hos Linus Föräldrar för hans pappa Janne fyllde 50.

Väldigt trevligt att umgås och äta god mat.

På söndagen var vi på Lökeberga och käkade god Jullunch med min familj och Farmor och Farfar.

Köpte en ny adventsljusstake igår också då jag märkte att en av våra inte funkade.

Man måste ju ha en ljusstake i varje fönster.

 

So Long!