Dags för att vägas

Dags att gå och vägas idag igen.
Lite spännande faktiskt.
Tänkte även fråga om jag kan få med mig måtten jag hade första dagen, tänkte mäta mig igen nämnligen och se om det verkligen har hänt nått.
Det känns verkligen som det gjort det.
Tappar byxorna nästan och tröjorna känns lite större.
Kollegorna säger att de syns att jag gått ner.
Själv ser jag inte det, men jag mår mycket bättre.

Idag är det dag 21 sedan jag började.
En kollega sa igår att hon hade hört att 21 dagar var den magiska gränsen när man ställde om sin kost/sitt liv. Efter 21 dagar har kroppen vant sig och det blir lättare.
Jag tycker nog att det känns.

5.5 kg ner än så länge.

So Long!

#1 - Sandra - I Min Rosa Bubbla

Kikar in.. Allt bra med dig? :)

#2 - Linda

hej!

allt bra? :)

#3 - Cissi

Hoppas du har en fin dag! :)

#4 - Linda

sv: jo allt är bra med mig :) händer idag då?