Resultatet

Resultatet av vägningen: 7 kg ner på tre veckor! Wiho!
Midjemåttet har minskat med tre centimeter.
Både sköterskan och läkaren breömde mig och var så glada för min skull.
Jag firade det med att köpa ett nytt glasögonfodral. Det gamla ville inte vara med längre.
Den magiska 21 dagen känns bra =)

Sedan tänkte jag fråga er läsare om det är något speciellt ni vil läsa om i bloggen?
Ex.
Vilka filmer jag sett nyss.
Mer foton jag tagit.
Mer ingående om min kostomläggning och viktnedgång?

Eller om ni har nått annat ni tycker jag skall skriva om.
Kom igen nu. Ge mig tips och förslag =)

So Long!

#1 - FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P

#2 - Sandra - I Min Rosa Bubbla

Det är bra, är lite trött bara :P

Vad har du för dig nu då? :)

#3 - Linda

sv: ska jobba i eftermiddag, så gör nog inte så mycket tills dess..



Vilken bantningsmetod använder du dig av?

#4 - Emma och Bea

VINN FÄRGADE LINSER!

Vi lottar ut 15 par färglinser med linsvätska+fodral!



Lycka Till! / Emma och Bea

#5 - Tessan

Vad duktig du är Hannah! :D Härligt jobbat! Känns bra va? Stora kramen