Det går bra nu

En kul sak med min nya kost är att jag känner alla smaker mycket mer.
Det är riktigt spännande.
Sedan är det roligare att laga maten nu.

I veckan har det hänt grejer på jobbet.
Jag skall få en annan chef och vi skall flytta till andra sidan kontoret.
Spännande!

Sedan har hunduppfödaren meddelat att det kanske blir en kull valpar i oktober.
Bara att vänta med spänning nu och se om det blir någon tik till oss.
Då får jag ta ställning till allt möjligt för att se om det funkar.

Idag, ja idag skall jag hem till mamma och pappa och hjälpa min syster att passa en valp.
En liten taxvalp skall vi ta hand om över natten.
Så jag sover där.
Ser fram emot att umgås både med syrran och en lite valp.

Nu håller vi på att tvätta.
Skall fixa klart det och käka frukost.
Senare tar jag bussen till Älvängen.

So Long!
#1 - ErikFlaeder

SV: jorå, jag gillade programmet :) Carina Berg frågar jämt värsta djupa frågorna, de är roligt ;)