Tävling!

Pierre Robert (Ni vet dem som har en TV reklam där en tjej springer ut i trosorna och hjälper till att putta igång en bil? Ser ut att vara väldigt bekväma trosor by the way) de har i alla fall en tävling nu där man kan vinna en iPhone4. Tävlingen går ut på att man skall posta en outfit där strumpbyxorna är i fokus.

Här är min outfit som jag mer än gärna har på mig i höst.
Har vart på jakt efter ett par vinröda strumpbyxor. Skjorta, halsduk, linne och allt det där andra har jag redan. Bara ett par snygga boots som fattas. Och väskan såklart. Är på jakt efter en snygg mitt i mellan storlek på väska. Gärna den på bilden.




So Long!
#1 - Ingrid

snyggt!!

Ha en underbar fredag!!!



Kram Ingrid

#2 - paulina♥

hoppas du får en underbar helg!

ta hand om dig

kram

#3 - Mekko!

Välkommen in till min blogg! Jag säljer massa olika saker i bloggen som ex , smycken (döskalleringar och massa annat snyggt) , hårvårdsprodukter , kläder, skor och skönhetsprodukter. Allt är väldigt väldigt billigt , gratis frakt och helt nytt. http://mekko.blogg.se

#4 - cammie

=)