Lite nyheter

Jag har fått lite nya besked, men än så länge är det fortfarande bara att vänta och se.

Runt den 11 mars beräknas det födsel på valpar hos en tjej jag kontaktat. Blir det bara tillräckligt många tikar, så har jag och Linus valp till våren! My gosh!
Nu gäller det bara att hålla ut i ca 14 dagar.
Sedan fick jag även veta att det beräknas valpar v.12 från uppfödaren, så det väntar vi också på.

Som tur var så är det bara sex dagar kvar tills jag är ledig och sitter i tatueringsstudion. Så jag fyller min tid med något spännande =)
Till helgen tänkte jag och Linus testa att möblera om. Vi har en idé om hur vi skall göra, så det skall bli lite spännande.
Och om vi nu får reda på att vi får en valp, ja då har vi mycket att planera och många inköp att göra. Men det blir bara superkul!

So Long!
#1 - Tessan

Åh så spännande!! Tattoo OCH bebisvovve :D! Ser fram emot att se bilder på sleaven sen. Kramar