Vänta och se

Tiden bara springer iväg.
Men samtidigt som den springer iväg så känns det som den kryper fram.
Så är det när man väntar och längtar.
Veckorna rullar på som vanligt med jobb och träning.
I helgen så har jag städat spisen och ugnen såpass att den ser helt nu ut. Luktar ny gör den också.
Starbucks har bett om att gå ut, men när vi väl kommit ut så har hon tyckt att det vart kallt och velat gå in igen. Inte kan man klandra henne för det när man själv står och huttrar och hon har bara sina stackars små trampdynor mot den kalla marken. När hon väl kommer in så tvättar hon tassarna noga och hårt för att värma upp dem.

Nu är det bara tio dagar kvar innan jag sitter hos tatueraren och skall få min högerarm smyckad.
För er som undrar så kommer jag att göra en helsleeve med musiktema. Lite favoritband på olika sätt. Ni får se helt enkelt. Spännande är det i alla fall.

Sedan har vi ännu inte hört något mer om det blir valp till oss eller inte snart.
Hittade dock en annan tik igår som är dräktig så jag frågade dem om hur det ligger till med kö på kullen.
Nu är det bara att vänta och se. Ytterligare igen. Damn.

So Long!