Day 28 – Something that you miss

Jag saknar människor som jag tidigare haft mer i mitt liv.
Morfar.
Honom saknar jag massvis.
Sedan saknar jag mina tjejer från Falun.
Tessan, Ida och Jonis.
Önskade att de bodde närmare så att man kunde träffas.
Jag kan ibland sakna det förgångna.
På ett sätt var det lättare då, men samtidigt vill man inte tillbaks till det. Vissa saker kan man vilja ha igen dock.

Fast just för tillfället saknar jag mest Linus. Han är inte hemma. Det känns lite ensamt och ovant.
Men samtidigt skönt då jag bara behöver tänka på vad jag själv vill göra.
Tur att jag har katterna som sover någon meter ifrån mig i alla fall =)

So Long!
#1 - Tessan

Och jag saknar dig Hannis! Det var alldeles för länge sedan vi sågs. Kraam

#2 - Hannah

Ja usch så längesedan det var! Det får vi se till att ändra på framöver =) Kram!