Planering och väntan

Det är som sagt klart att vi skall få hämta hem en valp i Maj.
Nu är det snart dags att åka ner och hälsa på. Då gäller det att kolla tåg tider och allt annat.

Sedan så är det dags att ta den där trippen ner till Ullared och handla på sig. My gosch vad jog hoppas att jag får shoppat. Inte bara till valpen, jag är i desperat behov av en ny garderob. Särskillt en vår/sommar garderob. Har inte mycket som jag kan använda när det börjar bli varmt.
Hoppas även självklart på att göra andra riktigt bra fynd. Linus har även han önskningar på vad jag skall kika efter.
Det skall bli himla roligt oavsett.

Fick möblerat om hemma i helgen också.
Det blev riktigt bra.
Kanske skall ta och lägga in före och efter bilder?
Funderar även på att lägga in före och efter bilder på mig själv. Ta på mig några kläder jag har på ett foto och jämföra Hannah innan och efter 25 kilo bort. Kan det vara nått tro?

So Long!
#1 - Elinor

Hanna, vad roligt att ni snaaart får hämta valpen, Elsa skulle hon väl heta ? Och vad roligt att du tappat 25 kg, eller säger man duktigt Hanna eller....bra kämpat...ja du förstår nog vad jag menar, grattis i alla fall till båda delarna, vill gärna se före o efter-kort....=) Kram från Elinor