Tatueringen, helgen m.m.

Efter jobbet i fredags så åkte vi och tränade.
För en gångs skull så duschade jag på gymmet och inte hemma, för vi skulle hem till mamma och pappa på kalas för bror Adam som fyllde 20 i onsdags. Så vi åkte bara och hämtade Linus och sedan var det dags för kalas.
Smörgåstårta till mat och mycket trevligt att träffa släkten.

På lördagen så dammsög jag och sedan kom Linus föräldrar på besök. De berättade om sin resa till Thailand och jag fick present därifrån. Två par underbara byxor!
Såhär ser de ut:



Riktigt sköna! Tunna och goa, kommer att gå i dem hur mycket som helst! Fick dessa bruna och ett par mörkgrå som Linus har lagt beslag på också =)

När de gått så ringde pappa och frågade om vi ville åka till tippen, det ville vi ju så vi sprang ner till källaren och plockade ut allt som skulle slängas och bar upp det en trappa upp till porten.
När mamma och pappa kom med bilen så lastade vi in allt i släpet och åkte.
Släpet tömdes på tippen och vi åkte vidare till IKEA där vi plockade på oss några korgar, en DVD hylla och två IVAR hyllor.
Åkte till parkeringen vid jobbet där vi plockade av släpet och när vi skulle åka därifrån så blev vi påkörda bakifrån av en bil.
Som tur var hade pappa inte tagit av dragkroken, så med pappas bil hände det inget, men den andra bilens kofångare fick sig en rejäl buckla.
Tur att det gick så bra.

Efter den lilla krocken så åkte vi till MAXI och handlade.
Väl hemma igen så packade vi upp varor, la in delarna till IVAR hyllan under sängen så länge och så monterade jag ihop DVD hyllan och ställde den på plats.
Käkade god middag och kollade på en film innan vi kände oss så trötta att vi kraschade i sängen.

Idag har vi mest tagit det lugnt. Spelat lite TV-spel och fixat hemma.

Tänkte att jag skulle visa mina tatueringar so far:



Det är som sagt var en musik arm, så alla motiv symboliserar något av mina favoritband/artister. Vill du veta vilka så är det bara att fråga =) 
Gillar den skarpt so far och längtar tills den blir klar med all skuggning mellan motiven och överarmen gjord också.

Nämnde ju senast att vi köpt ett halsband och koppel till lilla valpen vi skall hämta.
Det händer nu på "djurhyllan" i hallen där vi har koppel, selar, borstar m.m.



Fin röd färg =)

Nu skall jag kika på nått inspelat program och ta det lugnt.
Linus har åkt till en kompis där han skall sova över för han skall vara hundvakt från tidig morgon så det var enklast så. Blir för mig att vara ensam i natt med andra ord. Lite smått annorlunda och tomt, men jag och katterna skall ha ddet mysigt.

So Long!

#1 - Anonym

Woaw! Jättefina tatueringar hördu :)! Och byxorna ser riktig sköna ut! Tummen upp!