Weiihoo!!

Nu är det klart!
I maj så hämtar vi hem en ny fyrbent liten familjemedlem.
En liten hund flicka kommer det att bli.
Är så himlans glad att jag nästan kan spricka!
Igår gjordes även första köpet till henne, ett valphalsabnd med matchande koppel i rött tyg och en liten tuggleksak.
Mamma och jag har även planer på att åka till Ullared snart och då blir det mer inköp såsom bädd, matskål, och allt annat som kan behövas. Då passar man ju självklart även på att kika på kläder och allt annat de har.

Igår satt jag på min andra sittning hos tatueraren.
Fick lite färg och några nya motiv på underarmen, bilder komer när de inte längre är supersvullna och röda.
Tatuerade armbågen igår och jag kan bara säga AJ!

Snart så har vi även spindelbäbisar hemma.
Mamman har suttit med sin äggsäck nu ett tag så snart bode de kravla ut. Det blir spännande!

På fredag är det kalas för min lillebror som fyllde 20 i går. Alltid lika kul med kalas och träffa familjen.
Det var lite nytt ifrån mig.

So Long!
#1 - Tessan

Ååååh vad kul! Som du har längtat! Jättespännande med en liten vovve ju! :D! Så glad för er skull.

Och armbågen, modigt!! :)