Snyt

Ja då har man vart snorigt förkyld i en vecka. Blommade ut ordentligt i söndags, men jag försökte tänka bort febern och alla andra nasty symptom man får vid en hederlig jädrans förkylning. I onsdags kunde jag inte prata och nös och snorade om vartannat så då stannade jag hemma. Var tillbaka på jobbet på torsdagen då jag hade möte hela dagen, men jag hade nog mått bättre av att stanna hemma. Igår var det lite bättre förkylningsmässigt, och så lockades jag till jobbet med löftet om att vi skulle fika vid tre. Och det gjorde vi verkligen! Två stora princess tårtor ställdes fram. Inte nog med det, när vi gick hem fick vi med oss varsin lite mindre variant av de tårtorna vi precis smaskat på. Så när jag cyklade hem med en låda innehållande tårta på pakethållaren flyttades jag tillbaka i tiden då alla cyklade runt med paket på cyklarna. Efter middagen hemma på kvällen bjöd jag Linus på tårta. Inte varje dag man gör det bara sådär :)

Idag ska det tydligen snöa. Vi skall vara barnvakt för en två och ett halvt åring och en ettårig hund.

So Long!

Elsa ständigt nära när man är hemma sjuk.

Och katten ockuperar väskan när den inte används.