De som lyfter mig

Jag vet att jag har sagt det förr, men det tåls att upprepas och det är när man är som sämst som man känner hur stor kärleken är, kärleken för de vackraste personerna jag har runt mig.

 

Min pappa han är den tryggaste och starkaste personen jag känner. Oavsett vad det är så kommer jag alltid att kunna lite på att min pappa finns där och stöttar och peppar. Jag vet att jag brås mycket på honom när det gäller att vara lite åt det tysta och lugna hållet och jag kan bara hoppas att jag blir lika klok och trygg som han är.

 

Min mamma är den smartaste och raraste personen som finns. Har man en klurig fråga eller behöver diskutera nått så vet jag att mamma alltid har de bästa svaren. Även hon känner jag alltid finns där och stöttar och jag vet att jag och mina syskon betyder allt. Vissa saker går det faktiskt inte att prata med nån annan med än sin egen mamma och jag älskar att jag vet att hon alltid finns där.

 

Mina föräldrar har uppfostrat mig och mina syskon på helt rätt sätt. De har alltid, alltid funnits där för oss, men samtidigt låtit oss klara oss själva och göra våra misstag. Har vi behövt deras hjälp eller råd så har de vart där, men de har inte gjort för mycket om man kan ska så. De har stöttat oss och puschat oss att bli det bästa vi kan o h jag tycker att de har lyckats.
För lyssna bara på det här:

 

Min bror Anton är den roligaste och snällaste killen som finns. Han kan få en att garva på sig bara genom att säga nått med en knasig dialekt eller göra en rolig min. Han har alltid varit en liten clown som roat alla i sin närhet med sina upptåg och lurat runt med sina små planer. Han är väldigt klipsk och väldigt kreativ och oerhört musikalisk. Oavsett vad han ger sig på så är han grym på det. Han kommer att bli den grymmaste mäklaren där ute.

 

Mina bror Adam är den klokaste och mest talangfulla killen som finns. Han kan verka lite tillbakadragen när man inte känner honom, men det är bara för att han är så oerhört cool. Han är sådär rolig på ett riktigt äkta sätt och så enormt klipsk så att det är läskigt. Vill han nått tillräckligt så tro fasen att han kommer att bemästra det. Han är extremt duktig på att filma och klippa film och han håller på att utbilda sig till helikopterpilot.

 

Anton och Adam ihop är en helt oslagbar kombination. De är så fruktansvärt roliga och snälla och man vill inget hellre än att umgås med dem och uppleva den fantastiska stämningen som uppstår när de hittar på nått.

 

Min syster Linnea. Den vackraste och mest omtänksamma tjejen som finns. Hon är otroligt rolig och härlig och man vill inget hellre än vara runt henne hela tiden. Hon har förmågan att lysa upp ett rum genom att bara äntra det och alla dras till henne. Hon har ett stilsinne utöver det vanliga och allt hon rör vid blir så otroligt snyggt. Hon är modig och stark och kommer alltid att följa sitt hjärta och oavsett vad hon tänker hitta på kommer hon vara grym på det.

 

Jag är så oerhört stolt att få vara storasyster och dotter till dessa underbara människor.

 

Sen finns det fler som jag inte glömmer.

 

Beatrice, Antons flickvän som är en helt fantastisk person. Hon är så oerhört snäll och fin och extremt duktig på att fotografera.
Mormor, världens finaste mormor.
Gittan, den coolaste tanten there is.
Christoffer, Victor, Roxanna, Isabella och Felix. Mina kusiner på pappas sida. Helt underbara personer med respektive som såklart även dem är helt fantastiska.
Farbror Magnus och Susanne.
Morbror Anders och Helen.
Jonathan, Hampus och Joel. Mina kusiner på mammas sida.
Terese, min fina vän nere i Kalmar med sin Jonathan, Ellen och Alba.
Och du. Som just nu håller på att stjäla mitt hjärta. Du är en ljuspunkt i mitt liv just nu och jag är så glad över att det är så.

 

Kärlek är det jag känner över att ha dessa fantastiska individer i mitt liv.

 

 
 
 
#1 - Spelinnea

Väldigt vackert skrivet om din familj. Jag är säker på de tycker lika om dig! ♥

Svar: Tack! Jag vet att de tycker det samma om mig, men det tåls att upprepas hur mycket de betyder för mig :)
Tjiivans

#2 - Bea

Älskade du♡♡

#3 - Mamma

Och så har vi Hannah, äldst i syskonskaran. Hon som alltid varit ett stöd och en förebild för sina bröder och syster. Hannah är kreativ, handlingskraftig och modig när hon vill. Hon har ett sinne för bild och form som är avundsvärt och älskar djur och natur. En härlig tjej som gör sina föräldrar stolta och glada över att vara hennes föräldrar. Sen har hon förmågan att skriva i ord vad hon känner och gör oss rörda till tårar. Vi älskar vår Hannah hejdlöst❤️