Summer times?

Jag har ledigt denna veckan.
Ledigt som i att jag inte är på jobbet i alla fall.
Har bott hos honom sedan i fredags även fast han inte är ledig. Vi går upp samtidigt på morgonen och så pussas vi hejdå i hallen så åker han till jobbet och jag går in och äter frukost och gör lite morgon.
Vädret är inte så himla nice. 
 
I helgen var det huuuur varmt som helst och vi packade med oss picnic och åkte ut till havet och göttade oss. Att vi glömde bestick och inte kunde äta våran sallad förens en hel del senare på min balkong där vi mellanlandade gjorde inte så mycket.
I måndags var jag runt och shoppade lite med mamma. Lite smått och gott och en ny kaktus som heter Einstein just för att de måste ha samma frisör.
 
I dagarna två har jag hjälp till att tömma mitt föräldrahem. Eller säger man så? Mina föräldrar har bott där i typ 12-14 år eller nått, men nu när jag och mina syskon är utflugna så blir det lite för stort så de flyttar till ny fin lägenhet. Så huset har vi börjat tömma. Vad ska sparas, vad ska slängas och vad ska skänkas typ.
Jag blir inspirerad och vill själv rensa och röjja i min egen lägenhet, men det kommer till veckan.
Börja sälja möbler och slänga/skänka saker.
 
Slutet av augusti början av september kommer bli stora flytt perioden.
För då flyttar jag och mina två brorsor. Så tre olika lass ska köras. Tur att vi inte har riktigt lika mycket saker som mamma och pappa har.
 
Idag ska jag ordna med bilder i lightroom och läsa klart min semesterbok. Så det så.