Om det kassa

Fy fan för hormoner säger jag bara!
Idag har jag en sån där riktigt pissig dag där jag förutom att ha värk i hela kroppen i princip även har en jävla hjärna att slåss med som tänker alldeles för mycket på jätte mycket olika dumma saker.
Den klankar ner på allt som är jag och vad jag någonsin har gjort och kommer att göra. 
En sån här dag är jag värdelös på alla sätt och vis och borde inte existera typ.
Tänk då att detta är på "vanliga hormoner" Tänk hur det har varit/hade vart om jag ätit mer hormoner. Som i P-piller. Nej det var det sista jag ville så i fredags satte jag in en kopparspiral. Det gjorde ont så in i bängen att sätta in den och jag fick enorm mensvärk efteråt. Nu känner jag inte av den vad jag vet och jag hoppas att det fortsätter så. Att den bara finns där och inte märks genom biverkningar på något sätt alls.
 
Förutom att jag är en värdelös människa idag så var helgen jättebra! Middagen var väldigt trevlig och vi höll på hela lördagen med att fixa i hans lägenhet och laga chilin vi skulle äta till middagen.
 
Jag fattar inte vad det är för fel på mig för så här ser jag ut om händerna oavsett vad jag gör typ. Målar = färg över hela händerna, ben, armar, panna, fötter. Fixar cykel = olja över hela händerna, ben, armar, panna, fötter, näsa. Jaja, Hannah tre år ska kolla på tv nu och hoppas att dagen tar slut snart.