Hisingen runt och slottskogen












I fredags så åkte familjen restaurangbåt Hisingen runt. Det var för att fira morsdag både för mamma och mormor.
Det blev så att vi även firade att syrran fått nytt jobb, bror Anton tagit mäklar examen och bror Adams flickvän som också är mamma som fick vara med på morsdagfirandet. Mycket trevlig tur med familjen som såklart är bäst och vi hade fina vyer utanför fönstret. Peter var på Liseberg med jobbet så han kunde tyvärr inte följa med.
 
På torsdagskvällen kom Peters bror Leif och hans äldsta dotter Ella och hälsade på hos oss då även de skulle besöka Liseberg. Så på fredagen var de där och på lördagen åkte vi till slottskogen. Perfekt lördagsnöje när vädret var så fint. Vi hälsade på massa djur, gjorde fläta i manen på en häst, lekte i lekpark och hade det gött innan vi åkte hem och lagde god mat. 
Igår åkte de hem igen och vi tog det bara lugnt hemma och lagade lasangne till matlådor och hade korv och brödbuffé typ. Mycket gott.
Jag behöver verkligen bleka om mitt hår som är femton nyanser av jag vet inte vad. Syrran skall hjälpa mig nån dag så att jag kan få det grått igen.
 
So Long!